addictivetips ؛ سایتی به نام ترفندهای اعتیاد آور!
معرفی سایت های جذاب و کاربردی
معرفی سایت هایی با خدمات جالب و کاربردی
درباره وبلاگ


هدف از ساختن این وبلاگ معرفی سایت هایی است که خدمات جالب و کاربردی ارائه می دهند.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : elham

اگر کمی در زبان انگلیسی سر رشته دارید و دوست دارید ترفند‌های جالبی هم در دنیای فناوری اطلاعات یاد بگیرید مراجعه به سایت www.addictivetips.com می‌تواند برای شما مفید باشد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، در این سایت می‌توانید مقالات و ترفند‌های سرگرم‌کننده زیادی پیدا کنید و زمان زیادی را هم پای گشت و گذار در سایت بگذارید.

شاید هم به همین علت است که نام این سایت ترفند‌های اعتیاد‌آور است. هدف این سایت معرفی نرم‌افزار‌های رایگان و ترفند برای صرفه‌جویی در زمان، حل مشکلات و بهبود بهره‌وری در دنیای فناوری اطلاعات است

طراحی این سایت بسیار ساده و در عین حال جذاب است و بخش‌های اصلی آن شامل News، Internet،Windows Mac ،Linux ، apps،Mobile و.. که به شکل لگوی معروف آنها در سمت راست صفحه و به صورت نواری افقی دیده می‌شودیکی از بخش‌های جذاب این سایت برای هر یک از کاربران شاید مربوط به Internet و Windows باشد .

با کمک این دو بخش می‌توانید با نرم‌افزارها، ترفندها و سایت‌های کاربردی، در این قسمت‌ها آشنا شوید. یکی از مشخصه‌های یک سایت خوب آرشیو مناسب است، در Addictive Tips یک آرشیو خیلی دقیق و کاربردی تعبیه شده است، این آرشیو بر اساس بخش، نام نویسندگان، ماه و هفته تقسیم‌بندی شده و با وجود امکان جست‌وجو در پیدا کردن مطلب مورد نظرتان مشکل چندانی نخواهید داشت.

از امکانات جانبی سایت می‌توان به اشتراک ایمیلی و RSS اشاره کرد. یکی دیگر از امکانات مفید سایت نسخه موبایل است که برای صفحه کوچک موبایل طراحی شده تا بتوانید با موبایل هم به مطالب این سایت دسترسی داشته باشید.

منبع:

موفق باشید؛

الهام

http://barsam.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • خانه طرح
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی سایت و آدرس nobbysites.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 31718
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1